SharpShooter Followers

Tuesday, April 05, 2016

@rafiziramli ditangkap lagi ...saya akan terus lawan

Hari ini saya mendapat tahu ada 3 siasatan polis serentak ke atas saya: pendedahan saya mengenai Tabung Haji, pendedahan saya mengenai bayaran pencen yang lambat dan siasatan di bawah Akta Rahsia Rasmi. Hari ini juga saya dimaklum ada satu lagi laporan polis terhadap saya oleh Ali Tinju.

Maknanya ada 4 siasatan baru di samping lebih 10 siasatan sedia ada oleh pihak Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) Jika setiap satu siasatan menggunakan 4 orang polis, maka ada 16 anggota polis yang tugasnya menyiasat saya.

Kalaulah 16 orang anggota polis ini digunakan untuk memberkas pencuri, perompak, pembunuh dan lain-lain, bukankah lebih baik?

Saya juga dimaklumkan akan disaman oleh LTAT berikutan pendedahan saya mengenai bayaran caruman yang tertunggak; padahal jawapan Pengerusi LTAT mengiyakan bahawa memang berlaku kelambatan pembayaran (saya akan mengeluarkan kenyataan akhbar esok mengenai perkara ini).

Termasuk yang ini, saya sudah melalui lebih 8 saman.

Saya akan terus lalui saman-saman oleh sang penguasa sebegini. Cuma saya cabar CEO LTAT, Lodin Wok Kamaruddin dan Pengerusi LTAT, Anwar Mohd Noor menyaman saya atas kapasiti peribadi dan tidak menggunakan satu sen pun duit caruman anggota tentera di dalam LTAT.

Saya akan terus lawan.

Rafizi Ramli