SharpShooter Followers

Sunday, April 17, 2016

Isu #1MDBWanted - Esok laporan terhadap Jho Low bermula - @rafiziramli

#1MDBWanted

Esok (Isnin 18/4) saya akan mulakan kempen #1MDBWanted dengan laporan polis terhadap Jho Low. Setiap minggu kita tumpu kepada individu berbeza berdasarkan penemuan di dalam Laporan PAC Mengenai 1MDB.

Laporan polis terhadap Jho Low akan dibuat di Balai Polis Dang Wangi pada hari Isnin, 18 April jam 1130 pagi. Saya galakkan kemudiannya seberapa ramai pimpinan PH, aktivis dan rakyat biasa turut membuat laporan polis terhadap Jho Low menggunakan contoh laporan yang saya akan edarkan.

Saya minta jasa baik mereka yang membuat laporan #1MDBWanted kemudiannya menghantar maklumat laporan (seperti No Laporan dan lain-lain) kepada saya di pautan yang saya akan umumkan esok.

Hanya tekanan rakyat yang akan menggoncang mereka yang terlibat di dalam 1MDB untuk tampil memberi kenyataan mengenai penglibatan Dato' Seri Najib Tun Razak di dalam skandal ini.

Rafizi Ramli
Ahli Parlimen Pandan
Ahad, 17 April 2016